Crysis 3 Patch 1.1 und Data B Patch sollen Probleme beheben

crytek logo klein 
Crytek hat zwei neue Patches für Crysis 3 angekündigt. Damit will die Spieleschmiede einige Probleme auf PC, PlayStation 3 und Xbox 360 beheben.

Mit den Patches behebt Crytek diverse Probleme in der Single-Player als auch dem Multiplayer-Modus von Crysis 3 (Test). Neben der Behebung einiger Bugs, führt Crytek auf dem PC auch eine Optimierung der Partikeleffekte durch. Damit soll die Performance, insbesondere bei der Detailstufe Mittel, verbessert werden. Der Patch 1.1 ist bereits verfügbar und installiert sich automatisch beim Spielstart über EAs Plattform Origin mit. Der Data B Patch finden erst Anwendung, wenn der Multiplayer-Modus gestartet wird. Sollte es hierbei zu Problemen kommen, soll das erneute wechseln vom Single- in den Multiplayer-Modus Abhilfe schaffen. Für die Konsolen-Version von Crysis 3 werden die Patches über das jeweilige Netzwerk, PSN oder Xbox Live, bereitgestellt.

   


Hier die Release Notes zum Patch:

Patch 1.1

  • Fix for users getting stuck in the Pinger
  • Fix for Flashbang/Smoke grenade reactions not displaying in Kill Cam
  • Fix for crosshair becoming invisible after certain actions
  • Fixes for squads joining and disconnecting from servers
  • Fix for players being unable to fire or reload occasionally
  • Fix for users occasionally being able to hear VTOL damage siren constantly
  • Weapons retrieved from the ground now have the correct attachments
  • Fix for players getting stuck if ripping HMG off VTOL during destruction
  • Fix for being unable to detonate C4 after host migration on consoles
  • Fix for game not ending correctly if last opponent triggers a host migration
  • Fix for issue where sometimes rip and throw weapons would not deal damage in smoke grenades
  • Fix for relay in CTR becoming stuck if picking up relay during shotgun reload
  • Fix for icons disappearing occasionally in CTR
  • Fix for players occasionally spawning with wrong loadout in Assault (PC Only)
  • Last Man Standing no longer displayed in Hunter for players that have just died
  • Fixed issue with teams during host migration in Hunter/Assault
  • Significant optimisation to Medium detail settings (PC Only)
  • Particle optimisation (PC Only)

Data Patch B

  • Melee whilst sliding damage reduced to match patch A's melee damage
  • Typhoon mid range damage reduction
  • Bow sensitivity reduced to match Assault Scope values on PS3/X360 as they have similar zoom values. PC remains as before
  • SCAR+Laser long distance effectiveness reduced.
  • Threat Awareness module levelling targets reduced to 3/10 enemy C4's destroyed
  • Potential fix for "Incoming!" Skill Assessment not levelling up correctly
  • Fix for Social Challenge skill assessments not being tracked correctly
Veröffentlicht:

Kategorie: PC-Spiele
Kommentare: 0
Tags
Links